tiistai 17. syyskuuta 2013

Muisteluita

Aika usein tulee mieleen kaikenlaisia juttuja Ruusta. Semmoisia, mikä teki siitä omanlaisensa tärkeän hännänheiluttajan. Ruulla oli tapana tulla mun viereen nukkumaan. Ja kun minä iltaunisena menin melkein aina nukkumaan ennen Wellua, niin Ruu tuli pötköttämään pää Wellun tyynylle naama mua päin. Siinä me sitten langoituttiin: Pistettiin nenät ihan melkein kiinni toisiinsa ja oltiin vaan.

Kerran multa sitten pääsi ihan yhtäkkiä ihan kamala aivastus ja tietenkin suoraan Ruuta päin. Ruu katseli mua närkästyneenä naama räässä ja luimisti korviaan. Ehdin jo unohtaakin koko jutun, kunnes niin kävi myöhemmin uudestaan. Minä aivastin ja Ruu naama räässä killitti mua sentin päästä ja aivasti takaisin. Siinä me sitten hekotettiin naamat märkänä niin, että Wellukin tuli oikein katsomaan, että mitä ihmettä me puuhataan. :D

Siitä tuli kokolailla huvittava tapa.

Pöljä ja tosipöljä

Ei kommentteja: