perjantai 25. heinäkuuta 2008

Törppö mikä törppö

Minä itse meinaan. No tavattiin me pari muutakin törppöä koiran ulkoiluttajaa. Ruu hienosti hoksasi mätsärissä, että muiden koirien voi antaa vaan olla eikä niistä tarvitse välittää. No nyt jos on lenkillä tullut räyhääviä koiria vastaan niin Ruu on ollut epävarma, mutta katsonut kuitenkin mua, että tuonhan voi antaa vain olla, eikö? No juu, ja mulla törpöllä ei ole ollut nameja mukana palkaksi!

Mä tartten tällaisen

No eilen nähtiin sitten toinenkin törppö. Tytsy seisoo pyörätiellä lattiamoppi-räyhänsä kanssa, kun se ei halua liikkua. No ei kai halua kun se kyttää meitä kun tullaan takaa. Tytsy näyttää vaan kovasti onnelliselta kun sen lattiamoppi rähjää flexin päässä pitkin pyörätietä ja minä vien koiriani ojan pohjan kautta että päästään ohi. No kas, sittenhän se lattiamoppi yhtäkkiä haluaakin edetä kun se kiskoo räyhäten meidän perään, ja tytsy seuraa koiraansa edelleen onnellinen ilme naamallaan. Voi törppö!

Ei kommentteja: