sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Agitreenit: Oiva kaahaa ja rakastaa ihmisiä


Tämmöstä tänään. Oivalla oli vauhti päällä heti alkuunsa. Vähän se tuppas oleen kierroksilla, ja sen mielestä Päivi oli ihana, jä välillä se karkasi tarkistamaan saako sieltä jotain nakkia. Mutta pääasiassa se kyllä meni tosi hienosti. Putkisuoralla mä olin taas auttamattomasti kilometrin jäljessä. Mutta putkiin se sujahteli vauhdilla, se ei tänään ollut ongelma.

Loppua kohden alkoi napero vähän väsyä, on ollut kaikenlaista ohjelmaa viimepäivät ja on tuntikaupalla ollut leikkihetkiä muiden koirien kanssa. Päivin kanssa kuitenkin puhuttiin, että kamalan hyvin se tekee hommia kun pitää muistaa että se on kuitenkin vasta 8kk just täyttänyt.

Haisut vie välillä junnua menessään, varsinkin pihalla. Odotettavissa saattaa olla piakkoin vähän taantumaa murkkuiän merkeissä, mutta se on sitten sen ajan murhe.

Tänään ei kyllä Oivan osalta ollut minkäänlaista ongelmaa, mä itse joissakin kohdissa missä pitäis tajuta odottaa koiraa hosun, koska yleensä mä kuitenkin olen myöhässä. Eli alan sitten hosumaan ja kiirehtimään joka mutkassa.

Toi eellä ja Oiva perässä!
29.12.2012

Ei kommentteja: