sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Oiva-Ohjus aksaa

Pävän sana oli täysiä. :)

Eka rata. Vaikka mä olin 3 ja 4 esteen välissä jo menossa, kun Oiva tuli ulos putkesta, niin se oli paljon ennen mua seuraavalla putkella. 5. putki taas välillä vähän tökki, joten otettiin väliin myös pelkkää putkelle lähetystä. Mutta koska mä siis olin hädintuskin muurilla kun Oiva oli jo ihan muualla, niin se lähti katsomaan olisko Päivillä tällä kertaa jotain herkkuja. :D Sinänsä meni tosi hyvin, että vaikka kuinka pinkosin naama menosuuntaan, saatoin luottaa että Oiva hyppää matkalle osuvat esteet, eikä sitä tarvinnut olla vierestä ohjaamassa että se hyppää. Esteet toki siis vain 20cm korkeita, mutta silti.

Ensin mustilla numeroilla merkatut esteet. Mä ehdin tehdä tasan ekalla esteellä ohjauksen, kun Oiva jo pinkoi täyttä häkää namialustalle joka oli 3. esteen jälkeen. No, mikäs siinä: Täydellisen nopea suoritus ja esteetkin meni ihan oikein. Harmi ettei sillä ollut mitään tekemistä ohjauksen kanssa... :D

Toiseen suuntaan oranssilla merkityt esteet. Esteiden kulmaa vähän pienennettiin, eli enää siitä ei päässyt suorassa linjassa pinkomaan läpi. (En vain jaksanut lähes samaa raapustaa uudelleen.) Nyt Oiva koitti oikaista, vaikkei namialustaa ollut. Mutta kun Päivi oli siellä! Tein sitten ihan sillätavalla että palkkasin sen vauhdista joka esteen välillä, niin se alkoi kuunnella mun epätoivoisia ohjausyrityksiä. :P

Ei kommentteja: