sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Oivan AGI1

Tänään alkoi Oivan AGI1 kurssi. Muuten kaikki meni oikein hienosti, mutta Oiva jumitti mutkaputkeen tutkimaan tuoksuja, ja se oli ylipäätään vaikeuksia saada sinne. Muuta ongelmaa ei sitten juuri ollutkaan, mitä nyt mä olen hidas...

Eli kuvan mukaista harjoitusta niin, että toisen putken jälkeen tuli valssi. Ja pituus oli mini-mitassa, eli kaksi palikkaa pitkä. Oiva irtosi hyvin myös 4. esteelle, mutta silti se ehti jo auttamattomasti mun edelle ennen putkea, ja koska se putkeen meneminen oli sille tänään jotenkin hankalaa, niin se sitten kans oli hankalaa. Suoristettiin Oivalle putken sisäänmenopää parempaan linjaankin, mutta lähes aina se sujahti ohi ja alkoi haukkua. Mutta muuten kaikki sujui todella hienosti, osasi hetken aikaa odottaakin lähdössä, että pääsin ykkösesteen paremmalle puolelle. :)

Rataharjoitus 1

Seuraavaksi harjoiteltiin kolmen esteen ohjauskuvio, johon tuli peräti kaksi persjättöä. Tässäkin oli ongelma mennä tuohon samaiseen putkeen (ja se suoritettiin hi-taas-ti ja nuuskutellen), mutta yllätyksekseni persjätöt onnistuivat! Putkelta se olikin helppo koska Oiva kuppasi omiaan putkessa ja mulla oli rutosti aikaa. Mutta toisen persjätön kohdalla saikin sitten oikeasti ohjaaja pinkoa. Ohjasin kyllä ihan riskillä, mutta hyvin Oivakin hoiti hommansa ja hakeutui silti hyvin kakkosesteelle. :) Taitava napero! Ei tullut kuin yksi huti vikalle esteelle, ja sekin johtui siitä että mä jo luulin että koira jäi sinne, mutta sitten se pinkoikin sieltä tuulispäänä ja mä olin sitten ehtinyt jo ajautua ihan väärään paikkaan ihmettelemään mihin koira jäi. :D

2 x Persjättö

Oiva kävi myös tämän viikon tiistaina toistamiseen fyioterapeutilla, ja oli parantunut kolaristaan hienosti. Pikkiriikkinen jumintynkä oli enää jäljellä, mutta se saatiin hoidettua eikä kolmatta käyntiä nyt tähän hätään ole tarvetta käydä. Katsellaan sitten kevväämmällä jos käydään perushuollossa tarkistuttamassa paikat. :)

Ei kommentteja: