torstai 22. maaliskuuta 2018

Kun pentukoira sosiaalisesta palkasta hepulin sai

Olen yrittänyt vaalia ja muistaa ottaa treeneissä aikaa toistojen välillä myös Reginan pallutteluun, silittelyyn ja rapsutteluun, sillä sen mielestä on ihanaa kun se palloa takaisin tuodessaan voi ylpeänä pidellä palloa samalla, kun saa läjäpäin rapsutuksia, hellittelyjä ja muuta sosiaalista palkkaa. Jos ei satu olemaan palloa, niin yhtä lailla voi korvat lintassa hytkyä ja puskea ja olla ihanaa kun rapsutetaan. Mä niin toivon, että tämä sosiaalinen palkka säilyttää arvonsa jatkossakin ja osaan sitä oikein rakentaa!

Tänään sattui olemaan se hetki kun ei ollut palloa. Olin kyykyssä, koska sillä tavalla ei tarvitse kumartua pennun päälle. Regina sitten hyppäsi vähän mua vasten, josta kellahdin jo valmiiksi huonosta asennosta takamukselleni. Tästä riemastuneena Regina sinkosi mua päin niin että pelastauduin kallistumalla selälleni. Silloin yli 14 kiloa pentua kiipesi hepulin kourissa mua pitkin, heitti mun pään vieressä jonkinlaisen kuperkeikan tms. ja heittäytyi selälleen mun pään yläpuolelle. Siinä me sitten maattiin molemmat hallin lattialla selällään päät vastakkain ja Reginalla oli ihanaa! Paras palkka ehkä koko päivänä! Selällään sätkivä hepulipentu ja hekotteleva omistaja... Jos olis ollut joku näkemässä, niin varmaan saisin jonkun uuden lääkityksen siitä hyvästä.

Reginan treenilistalla oli tänään juoksarimattoa, keinun paukuttelua, rengasta ja vähän estehyppelyä. Renkaalta tuli ihan videotakin. (Huomaa miten Regina itse käy kääntämässä kameraa kesken treenin. Oli vissiin huonosti.) 



Huldan päivän treenilistalle puolestaan kuului agilitykurssin kotitehtäviä, kuten takanaleikkaus kuvan osoittamalla tavalla (molempiin suuntiin), jokunen valssiharjoitus (jossa olin itse ihan kuutamolla), sekä pätkä hyvää seuraamista, kympin arvoinen (vaikka itse sanonkin) ALO-luokan hyppyliike kokonaisuudessaan ja valeraskaus-omituinen luoksetulo.

Huldan takanaleikkausharjoitus

Ei kommentteja: